ingyen bitcoin

Freebitco.in akár fél bitcoin óránként!

2016. március 15. 13:55 - Sorminator

60 percenként pörgethetünk az oldalon.
Megnyerhető összegek,ingadozóak az árfolyam miatt. 500 Sathosi-Fél BTC nyerhető.
Minden pörgetésnél kapunk 2 db lottó szelvényt amivel a heti sorsoláson a Jackpot is megnyerhető.
Én még nem nyertem semmit.

Felső menü sor:
Free BTC:
Bejelentkezés után itt kezdhető a bitcoin gyüjtése.

Multiply BTC:
Szerencse játék jellegü a megnyert sathosi-t megduplázhatjuk ha szerencsénk van.Én ezt nem szoktam használni.

Refer:
Itt található a reflinkünk.50%-ot kapunk a refjeink után+1 lottó szelvényt

A többi menüpontot szerintem nem kell bemutatni senkinek(FAQ,Profile,Stats) :)

Kifizetést hetente küldi az oldal ha van min.:10.000 Sathosi a számlánkon Vasárnap este vagy Hétfő hajnalban.
De kérhető instant ha van legalább 10.000 Sathosi a számlánkon.


Regisztrációkat és az aktivitást köszönöm!
http://freebitco.in/?r=1654851

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freebiitcoin.blog.hu/api/trackback/id/tr948479588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása